یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
|ف |
| | | |
کد خبر: 357160
تاریخ انتشار: 10/آبان/1402 - 22:41

سکوت عجیب در برابر تنبیه سنگین فوتبال ایران/ بمب منفجر شده، فدراسیون و سپاهان خواب‌اند!

پس از انتشار خبر بازنده شدن سپاهان مقابل الاتحاد توسط رای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان هنوز واکنشی به این موضوع نشان ندادند.

سکوت عجیب در برابر تنبیه سنگین فوتبال ایران/ بمب منفجر شده، فدراسیون و سپاهان خواب‌اند!

به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت» ، به نقل از خبر ورزشی ،

برخی منابع مدعی شدند کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا رای خود را در مورد بازی برگزار نشده سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد و بر این اساس سپاهان اصفهان ۳ بر صفر بازنده اعلام شد و همچین این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه نقدی و سه بازی خارج از خانه محکوم شده است. البته این خبر هنوز به طور رسمی توسط سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است.

مسابقه دو تیم قرار بود ۱۰ مهرماه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما این بازی به دلیل عدم حضور تیم الاتحاد در میدان و ترک ورزشگاه برگزار نشد و حالا کمیته انضباطی AFC رای خود را در این خصوص ارائه کرد.

درحالی که بیش از دو ساعت از خبرهای اولیه مبنی بر جریمه سنگین سپاهان توسط AFC می‌گذرد، و هواداران اصفهانی و علاقمندان فوتبال آرام و قرار ندارند که چه بلایی سر نماینده کشورمان آمده، سایت و کانال‌های خبری فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان هیچ‌گونه خبری در رد یا تایید این جریمه سنگین توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر نکرده اند.

همه ما منتظر هستیم که حکم اعلام‌شده علیه سپاهان شایعه بوده باشد و متولیان امر با تکذیب آن اهالی فوتبال را خوش‌حال کنند.

 

مرتبط ها
نظرات بینندگان
نظرات شما